• 18-09-2006, 18:11:17
    #19
    Garip Ama güzel 1 oyun. Bende Halen oynamaktayim. Bir Ara birakmiştim. Ama nedense Arkadaslarimin filolarini Dağittilar . Dayanamadim Daldim yine. Şu anda 700. Sıradayim. ama birakiyorum okul açilinca . 21. evren. iyi oyunlar.
  • 25-09-2006, 00:23:00
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir zamanlar evren 1 de oynamıştım ben ama cok zaman alıo cidden oyun
  • 17-11-2006, 21:37:07
    #21
    şans işi bi oyun aslında ...
  • 17-11-2006, 22:38:11
    #22
    Üyeliği durduruldu
    boş iş ben uzun süre 10 ve 13.evrende oynadım iide sıram vardı aylarım vardı :d komuta desen sürüyle muhripler vardı ölüm yıldızı için kasıorum.Bunları yaparken zaman öle çabuk geçiodu arkana bakıorum uzun zamandır oynuyorum ama amacım ne demeden kendini alamıyorsun.Ben gecemi gündümüze katıodum gece 3 de yatardım filoyu havalandırırdım sabah 9 da insin die ayarlardım bzn gece arada bi kalkıp saldırı var mı die kontrol ederdim.Bu oyun böyle oynanır ztn günde 1-2 defa kontrol etmekle olmuyo.Ama ne kadar güçlü olursanız olun hiç fark etmiyor yine sonunuz geliyor.Bu oyunda herşeyini her an kaybedebilirsin.O yüzden bulaşmayın hiç.
  • 18-11-2006, 03:51:48
    #23
    konuyla alakası yok ama ogame saldırı bildiric yazmıştım bi kaç dakkada bir saldiri warmi die bakior warsa mms atior msn den uyarı yollior vs.
  • 19-11-2006, 15:43:33
    #24
    eXtreme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17. evrende extreme nickiyle oynuyorum. 60. sıralardayım. başka oynayan var mı ?
    Bende 17.evrendeyim dur sana oyundan mesaj atıyım arkadaş listesinede ekliyim kabul et. Ticaret yaparız
  • 19-11-2006, 18:41:30
    #25
    Vipuser bizim ittifaka beklerim. TURK ittifakı

    kitle ittifakı değiliz ve sınırlı sayıda üye alacağız. max 20 optimum 15 diye düşünüyorum.

    80.000 HA
    3.000 Komuta
    1200 Kru
    6 ÖY

    eheuhe filoda 31. oldum evrende

    tatile alcam oyunu 3-5 günlüğüne
  • 20-11-2006, 14:49:24
    #26
    Baya iyisin İttifak seninse geleyim zaten bizim ittifakta AKQA ile birleşti. 2 sıradaydık 300k nın üzerendekiler oraya gitti. Bende senin oraya geleyim.
  • 20-11-2006, 15:13:35
    #27
    8.evrenden var mı ?? bıraktım oyunu ama yinede belki zamanında savaçtığımız birileri çıkar buradan