. 21. evren. iyi oyunlar.
Ogame Oynayan ?
35
●3.884
- 25-09-2006, 00:23:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bir zamanlar evren 1 de oynamıştım ben ama cok zaman alıo cidden oyun
- 17-11-2006, 22:38:11Üyeliği durdurulduboş iş ben uzun süre 10 ve 13.evrende oynadım iide sıram vardı aylarım vardı :d komuta desen sürüyle muhripler vardı ölüm yıldızı için kasıorum.Bunları yaparken zaman öle çabuk geçiodu arkana bakıorum uzun zamandır oynuyorum ama amacım ne demeden kendini alamıyorsun.Ben gecemi gündümüze katıodum gece 3 de yatardım filoyu havalandırırdım sabah 9 da insin die ayarlardım bzn gece arada bi kalkıp saldırı var mı die kontrol ederdim.Bu oyun böyle oynanır ztn günde 1-2 defa kontrol etmekle olmuyo.Ama ne kadar güçlü olursanız olun hiç fark etmiyor yine sonunuz geliyor.Bu oyunda herşeyini her an kaybedebilirsin.O yüzden bulaşmayın hiç.
- 19-11-2006, 15:43:33Bende 17.evrendeyim dur sana oyundan mesaj atıyım arkadaş listesinede ekliyim kabul et. Ticaret yaparızeXtreme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle