boş iş ben uzun süre 10 ve 13.evrende oynadım iide sıram vardı aylarım vardı :d komuta desen sürüyle muhripler vardı ölüm yıldızı için kasıorum.Bunları yaparken zaman öle çabuk geçiodu arkana bakıorum uzun zamandır oynuyorum ama amacım ne demeden kendini alamıyorsun.Ben gecemi gündümüze katıodum gece 3 de yatardım filoyu havalandırırdım sabah 9 da insin die ayarlardım bzn gece arada bi kalkıp saldırı var mı die kontrol ederdim.Bu oyun böyle oynanır ztn günde 1-2 defa kontrol etmekle olmuyo.Ama ne kadar güçlü olursanız olun hiç fark etmiyor yine sonunuz geliyor.Bu oyunda herşeyini her an kaybedebilirsin.O yüzden bulaşmayın hiç.