eXtreme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
17. evrende extreme nickiyle oynuyorum. 60. sıralardayım. başka oynayan var mı ?
Bende 17.evrendeyim dur sana oyundan mesaj atıyım arkadaş listesinede ekliyim kabul et. Ticaret yaparız