Konu
Ogame Oynayan ?
19-11-2006, 15:43:33
#24
Vipuser
eXtreme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
17. evrende extreme nickiyle oynuyorum. 60. sıralardayım. başka oynayan var mı ?
Bende 17.evrendeyim dur sana oyundan mesaj atıyım arkadaş listesinede ekliyim kabul et. Ticaret yaparız