Konu
Ogame Oynayan ?
18-09-2006, 18:11:17
#19
MehmetCan
Garip Ama güzel 1 oyun. Bende Halen oynamaktayim. Bir Ara birakmiştim. Ama nedense Arkadaslarimin filolarini Dağittilar . Dayanamadim Daldim yine. Şu anda 700. Sıradayim. ama birakiyorum okul açilinca
. 21. evren. iyi oyunlar.