Konu
Ogame Oynayan ?
18-11-2006, 03:51:48
#23
Tontonq
konuyla alakası yok ama ogame saldırı bildiric yazmıştım bi kaç dakkada bir saldiri warmi die bakior warsa mms atior msn den uyarı yollior vs.