Konu
Ogame Oynayan ?
20-11-2006, 14:49:24
#26
Vipuser
Baya iyisin
İttifak seninse geleyim zaten bizim ittifakta AKQA ile birleşti. 2 sıradaydık 300k nın üzerendekiler oraya gitti. Bende senin oraya geleyim.