Konu
Ogame Oynayan ?
03-05-2006, 03:30:43
#6
eXtreme
Bizim evrendeki en iyi ittifaktayım. 20 kişilik. Yaş ortalaması 30 un üstünde sanırım
Ben de bırakmak istiyorum hatta 10 gün kadar oynamadım özgürlüğün tadını çıkarttım fakat bu kadar yükselmişken de yazık olur diyorum