Konu
Ogame Oynayan ?
03-05-2006, 10:12:22
#7
shape
Bnde ilk 2.evrende başlamıştım sora 21 le ikisni bir götürüodum en sonda 23 e geçtim baya iyidim ama çok zaman alıodu gece savaşı bekle sabah kalk onu yap v.s baya uraştırıyordu bıraktım rahatladım