Bnde ilk 2.evrende başlamıştım sora 21 le ikisni bir götürüodum en sonda 23 e geçtim baya iyidim ama çok zaman alıodu gece savaşı bekle sabah kalk onu yap v.s baya uraştırıyordu bıraktım rahatladım