shape adlı üyeden alıntı:
Bnde ilk 2.evrende başlamıştım sora 21 le ikisni bir götürüodum en sonda 23 e geçtim baya iyidim ama çok zaman alıodu gece savaşı bekle sabah kalk onu yap v.s baya uraştırıyordu bıraktım rahatladım
bende 1. evrende gayet iyi bir konumdaydım. bizim ittifaka uyuz olan birileri seri saldırdı. bende uğraşıp tekrar toplamaya çalışmıyim diye hesabı kapattım. şimdi yeni favorim
bitefight bu biraz daha zevkli geliyor bana... bu oyunda ogame i oluşturan ekibin.