• 31-10-2013, 10:08:54
    #82
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynayacak varsa gelsin
    Bugün biraz geç gelicem yoksa alırdım anahtarını
  • 31-10-2013, 10:45:53
    #83
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün biraz geç gelicem yoksa alırdım anahtarını
    Tabi tabi Bu arada şu server da yüklü harita listesini yazsan iyi olur hocam
  • 31-10-2013, 11:03:20
    #84
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi tabi Bu arada şu server da yüklü harita listesini yazsan iyi olur hocam
    Tamamdır eve geçince yazıyım
  • 31-10-2013, 17:25:18
    #85
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi tabi Bu arada şu server da yüklü harita listesini yazsan iyi olur hocam
    --- # Public Maps # ---


    de_westwood_mtk
    de_westwood_big
    de_westwood
    de_volare
    de_vertigo
    de_under
    de_tuscan_32
    de_tuscan
    de_train_32
    de_train_2006
    de_train2002
    de_train
    de_torn
    de_survivor
    de_storm
    de_stacja
    de_r1
    de_prodigy32
    de_prodigy
    de_piranesi
    de_pglzone
    de_pathway
    de_nuked
    de_nuke_rarea
    de_nuke_2x2
    de_nuke32
    de_nuke2010
    de_nuke
    de_mexica
    de_kurt
    de_korfez32
    de_kabul_32
    de_jeepathon2k
    de_irak2
    de_inferno_2x2
    de_inferno2010
    de_inferno2
    de_inferno
    de_hill
    de_filistin_32
    de_filistin3
    de_filistin2
    de_fatalzone
    de_dustyaztec
    de_dustjigsaw
    de_dust6
    de_dust5
    de_dust2b
    de_dust2_mini
    de_dust2_long
    de_dust2_2x2
    de_dust2_2009
    de_dust2_2006
    de_dust2002
    de_dust2
    de_dust
    de_dinaunion
    de_dikilitas
    de_cpl_strike
    de_cpl_overrun
    de_cpl_mill
    de_cpl_fire
    de_colombia
    de_city_32
    de_chateau
    de_cbble
    de_canal_xl
    de_bahrain
    de_badcore
    de_aztecs
    de_aztec_mini
    de_aztec
    de_avangard
    de_assault_city
    de_airstrip
    de_afghan_r
    cs_siege
    cs_office_32
    cs_office
    cs_militia_32
    cs_militia
    cs_italy_32
    cs_italy32
    cs_italy
    cs_havana
    cs_estate_32
    cs_estate
    cs_dust2_magmas
    cs_deagle5
    cs_backalley
    cs_assault
    cs_747

    ---# Fun Maps # ---

    soccerjam
    sea_dust2
    he_tennis
    he_glass
    fy_snow
    fy_pool_day
    fy_legoland
    fy_india
    fy_iceworld2k
    fy_iceworld16
    awp_winter
    awp_india2
    awp_india
    awp_dust
    awp_battle
    as_oilrig
    aim_ugt_2009
    aim_sk_glock
    aim_sk_awp
    aim_sk_ak_m4
    aim_roccat
    aim_qpad_2007
    aim_headshot
    aim_glock
    aim_aztec
    aim_ak-colt
    1hp
    100hp



    ----------



    Kimin anahtarını alıyım kim geliyo
  • 31-10-2013, 17:38:27
    #86
    abi server çok güzel sarıyordu falan ama ne zaman girsem ya india çık ya da iceworld, özellikle de iceworld açık oluyor.
  • 31-10-2013, 17:53:07
    #87
    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi server çok güzel sarıyordu falan ama ne zaman girsem ya india çık ya da iceworld, özellikle de iceworld açık oluyor.
    1 hafta içinde sürekli pro maplar açılacak biraz clan olsa d2-inf-nuke-train vs. oynanır da d2 açınca millet kaçıyo nedense biraz alıştırıp öyle d2 dönmeyi planlıyoruz.

    3 siteye (cs ile alakalı büyük siteler) + 1 siteye (mtntk) reklam verilecek.
    1 adet 60k facebook cs sayfasına her akşam 19:00'da reklam veriliyor. (1 saat boyunca yazı sayfada kalıyor)
    ----

    Forum sitesi için grafik çalışmaları yaptırılıyor. (Yarın eklenmiş olacak)
    ----


    daha alalı 5 gün oldu benim düşünceme göre şimdilik gayet iyi inş. daha da iyi olacak.
  • 31-10-2013, 21:09:39
    #88
    Ramazan gözünü seveyim şu forumdaki sağ ve solda ki twitter ve facebook grafiğini kaldır forumdan büyük yer kaplıyor ek olarak indexe bir link yönlendirme falan atında güzel gözüksün bari.
  • 31-10-2013, 22:27:36
    #89
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ramazan gözünü seveyim şu forumdaki sağ ve solda ki twitter ve facebook grafiğini kaldır forumdan büyük yer kaplıyor ek olarak indexe bir link yönlendirme falan atında güzel gözüksün bari.
    iyi olmadı mı diyosun kaldıralım siyocuğum
  • 31-10-2013, 22:52:50
    #90
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi olmadı mı diyosun kaldıralım siyocuğum
    Kaldır tabi hiç bir şey gözükmüyor ki?