AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi server çok güzel sarıyordu falan ama ne zaman girsem ya india çık ya da iceworld, özellikle de iceworld açık oluyor.
1 hafta içinde sürekli pro maplar açılacak biraz clan olsa d2-inf-nuke-train vs. oynanır da d2 açınca millet kaçıyo nedense biraz alıştırıp öyle d2 dönmeyi planlıyoruz.

3 siteye (cs ile alakalı büyük siteler) + 1 siteye (mtntk) reklam verilecek.
1 adet 60k facebook cs sayfasına her akşam 19:00'da reklam veriliyor. (1 saat boyunca yazı sayfada kalıyor)
----

Forum sitesi için grafik çalışmaları yaptırılıyor. (Yarın eklenmiş olacak)
----


daha alalı 5 gün oldu benim düşünceme göre şimdilik gayet iyi inş. daha da iyi olacak.