• 30-10-2013, 21:35:25
    #73
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde fps kaç beyler ? bende 20-30 civarı hep
    30 fps düşük kardeş 101 bende
  • 30-10-2013, 22:29:48
    #74
    mtntk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 fps düşük kardeş 101 bende
    Nick neydi çok düşük hemde fakat 2 tane skype + 1 adet gtalk açık
  • 31-10-2013, 00:04:51
    #75
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nick neydi çok düşük hemde fakat 2 tane skype + 1 adet gtalk açık
    mtnTK nicki ile girmiştim 1 kez fırsat buldukça gireriz
  • 31-10-2013, 00:15:49
    #76
    Üyeliği durduruldu
    niye oylamada evet çıktı
  • 31-10-2013, 00:25:48
    #77
    Onursal Üye
    Nietzsche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye oylamada evet çıktı

    Iyi ucurdum seni
  • 31-10-2013, 00:27:21
    #78
    Üyeliği durduruldu
    hani nerdesiniz
  • 31-10-2013, 00:28:47
    #79
    Nietzsche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye oylamada evet çıktı
    istenmiyorsun artık

    promiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hani nerdesiniz
    geliyorum
  • 31-10-2013, 03:45:16
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istenmiyorsun artık



    geliyorum
    istenmediğim yerde durmadığımı gösterdim ama demi
  • 31-10-2013, 10:05:36
    #81
    Oynayacak varsa gelsin