balın normal fiyatları 30 tl den başlar karakovan dersen 100 tlden başlar
adamlar 100 tlye 6 kg veriyor olurmu böyle şey
resmen dalga geçiyorlar malesef devlette önüne geçmiyor
arkadaşın annesi kanmış almış çöpe atmışlar
lütfen aklınızı başınıza alın
Beyler Bal Deresi "BALDÜNYASI" Gerçek Mi?
39
●3.263
- 28-01-2013, 16:16:43balın petek olanını severim.eğer çiftçi yetiştirip katkısız doğal ise 200 tl den aşşa fiyat çekilmesini doğru bulmuyorum.çünkü onlar aylık geliri yok sadece bu işlerden ekmek yiyor.bu şerefsizler yüzünden insanlar bal yemekten korktu.ama zaten yetiştirenlerin müşterisi sabittir.türktelekomda staj yaptığımda oranın şefi amiri bile bal işi yapıyordu
alacaksan köylüden alacan küfür ederdim de bu adamlara uzaklaştırma alırım diye içimi dökemiyorum
- 15-02-2013, 15:35:01hangi şehir ve yöre Ordu deme bana sakın.LEON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2013, 16:36:34ilaçlı şurubu arılar ölmesin diye içirirsin, bala karıştırmazsın yani. ki bu da gayet normaldir, senin arıdan alıp sattığın balı normalde arı yaşamak için tüketiyor. e arının yaşaması için şurup içiriyorsun sen de, bu yanlış bir şey değil. kilosu 10 liraya bal olmaaaaz.LEON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2013, 21:38:26EL yapımı balmı olur ya . Lütfen bu tür mesajları yazmayı bile düşünmeyin.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birde kilosu 30 TL demişsiniz . Dedem babam arıcı her Sene doğuya şekersiz bal yapmak için arı götürecekler diye terör korkusunda biyerleri çıkıyor . Sonra bu reklamlar vs sayesinde balın fiyatıda düşüyor. Lütfen hocam lütfen ya . - 15-02-2013, 22:28:482 hafta önce Kanaltürk'te bu konuyla ilgili program yapıldı ama izlememişsiniz sanırım. Almadan önce sonuna kadar izleyin derim.
http://www.kanalturk.com.tr/video/65...i-videosu.aspx
alacaksan köylüden alacan küfür ederdim de bu adamlara uzaklaştırma alırım diye içimi dökemiyorum