Ülkemizde ucuz olsunda isterse ölmüş eşşekten bal üretilsin fark etmez alıp kullanabilecek insanlar çok lakin buna müsade eden TİCARET BAKANI / SAĞLIK BAKANI ne yapıyor acaba? neyle meşgul oluyor gerçekten bunu anlamak zor. hepsini geçtim Tüketici hakları denen kurum ne işle meşgul? mahkemeler, savcılar neyle meşgul ?