delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi şehir ve yöre Ordu deme bana sakın.
çanakalle


MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilaçlı şurubu arılar ölmesin diye içirirsin, bala karıştırmazsın yani. ki bu da gayet normaldir, senin arıdan alıp sattığın balı normalde arı yaşamak için tüketiyor. e arının yaşaması için şurup içiriyorsun sen de, bu yanlış bir şey değil. kilosu 10 liraya bal olmaaaaz.
arılar ölmesin diyemi içiriyorlar şeker niyetine acıkınca yesin diyemi içiriyorlar bilmiyorum. ama balın normal kilosu en fazla 20 tl olması lagzım. ayrıca bu tv reklamlarındaki balları bende tavsiye etmiyorum.