• 27-01-2013, 16:46:59
    #10
    Üyeliği durduruldu
    100 liraya 6 kilo bal alacağına inananlar var abi. 5 kilosu şeker geri kalanı su ve boya,tatlandırıcı. içinde bal yok
  • 27-01-2013, 17:01:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    beyaz tvde bi ara denk gelmişti bu adamı çıkartıp fena bi şekilde bozmuşlardı her şeyini çıkartmışlardı ortaya, 100 liraya 5 kavanoz bal olmaz olanlar da bal değil zaten
  • 27-01-2013, 17:16:45
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bal Deresinde çalışmıştım. İyi insanlar kendileri.
    Bende de orjinal el yapımı bal var. Dedem vefat etti kendisi yapardı 5 tenekesi bize kaldı.
    Tenekeler 25 kilo. Kilosu 30 TL balın. İsteyen olursa ayarlarız. Sadece tekeneyi veriyoruz parça parça yok. Balı beğenmezseniz yollarsınız.
    Arkadaş kişiliklerini sormamış. Balları nasıl iyi midir diye sormuş.

    Cevap: Hayır, 1 kilo al ama hakiki bal al.

    Ki şu an iyi bal bulamazsın sezonu geçeli çok oldu elinden herkes çıkarmıştır.
  • 27-01-2013, 17:19:10
    #13
    Benim Köyde Arı Kovanlarım Var.

    1 Gr Şeker Yok. Kilosunu Bu Yıl Çıta Balının 35 TL Sattım.

    Çöp Sepet Balı Dediğimiz Bal Var Onun Kilosunuda 55 TL Sattım.

    400 Kilo Çıta Balından Vardı.

    150 Kiloda Çöp Sepet Balından Vardı.

    Hepsi Bitti

    ...
  • 27-01-2013, 17:21:10
    #14
    Bu bal sahtekarlıklarından dolayı bizimkiler tv'den bal almıyor Gidiyorlar marketten ünlü bir markadan alıyorlar
  • 27-01-2013, 17:50:58
    #15
    Elektromanyetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi sağlık bakanlığı bu firmaları kapatmadı mı ? Bende denk geliyorum Flash TV, STV, TNT buralarda günde sık sık çıkıyor.
    Değiştiriyorlar marka ismini parti gibi aynı başka isimle açıyolar
  • 27-01-2013, 19:39:26
    #16
    Gerçek hocam, aldım ben
  • 27-01-2013, 20:02:05
    #17
    Bu tarz ballar %40 bal. %50 veya daha fazla oranda %60 gibi mısır şurubu
  • 27-01-2013, 22:13:41
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen sene bir tanıdıktan aldık Karsdan getiriyorlar. 60 lira vermiştir çiçek balı diye hatırlıyorum aldığımız. Adam anlatıyordu bu balların makinalarda şuruplarla nasıl yapıldığını. O fiyata gerçek bal olmaz.