Bal Deresinde çalışmıştım. İyi insanlar kendileri.
Bende de orjinal el yapımı bal var. Dedem vefat etti kendisi yapardı 5 tenekesi bize kaldı.
Tenekeler 25 kilo. Kilosu 30 TL balın. İsteyen olursa ayarlarız. Sadece tekeneyi veriyoruz parça parça yok. Balı beğenmezseniz yollarsınız.
Arkadaş kişiliklerini sormamış. Balları nasıl iyi midir diye sormuş.
Cevap: Hayır, 1 kilo al ama hakiki bal al.
Ki şu an iyi bal bulamazsın sezonu geçeli çok oldu elinden herkes çıkarmıştır.