Geçen sene bir tanıdıktan aldık Karsdan getiriyorlar. 60 lira vermiştir çiçek balı diye hatırlıyorum aldığımız. Adam anlatıyordu bu balların makinalarda şuruplarla nasıl yapıldığını. O fiyata gerçek bal olmaz.