Elektromanyetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi sağlık bakanlığı bu firmaları kapatmadı mı ? Bende denk geliyorum Flash TV, STV, TNT buralarda günde sık sık çıkıyor.
Değiştiriyorlar marka ismini parti gibi aynı başka isimle açıyolar