• 27-01-2013, 22:20:43
    #19
    Determinant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek hocam, aldım ben
    Nerden biliyorsun gerçek olduğunu laboratuvar ortamında baktırdın sanırım ? Onun için mi sağlık bakanlığı uyarıda bulunmuş
  • 27-01-2013, 22:25:00
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hani askerde Doyunca markalı kücük ballar veriyorlar ya tadıda onun gibidir.

    İnanmayın böyle şeylere tadlandırıcı özü vardır.
  • 27-01-2013, 23:26:27
    #21
    arkadaşlar hakiki balı yedinizmi yuttuğunuzda boğazınızda hafif acımsı bir tat verir. Sadece bundan hakiki olup olmadığını anlayabilirsiniz

    Ayrıca kilosu hakiki balın yüksektir bunların her tarafı şeker + su
    Allah için para kazandırmayın şunlara sağlığımızı tehdit edenlere böylelerine hakkım helal değildir hiçbir zaman.
  • 28-01-2013, 00:02:32
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iki kelime = uzak durun
  • 28-01-2013, 00:10:11
    #23
    İnterneti sınırlı olmayanlar aşağıdaki video'yu izlesin bal hakkında bilgi alsın

    http://sebastiyan.mynet.com/yolunda-...m-vid-1835339/
  • 28-01-2013, 09:07:39
    #24
    Köyde 2-3 tane peteğimiz var, bu sene kestane balının kilosunu 150 TL'den sattık. Gerisini siz hesap edin, kilosu 15 lira eden baldan ne umarsanız artık..
  • 28-01-2013, 09:14:03
    #25
    sahte mahte bilmem ama sütle giden en iyi bal muhteşem resmen
  • 28-01-2013, 10:55:02
    #26
    Bahsettiğiniz bal dünyası ile bal deresi farklı firmalardı resimde gösterdiğiniz kişi balderesi tanıtımında çalışmaktadır ve balderesi markası sahte baldan kapatılmıştır.Kendileri sürekli marka değişmektedir.Şahsen 2 sinide önermem 6 kilo balı reklam ulaşım cart curt fiyatlarını düşünce kilosu 10 liraya gelir ki adam gibi bir balın kilosu 10 tl olacagını buradaki kimse düşünmez.
  • 28-01-2013, 11:03:24
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Allah aşkına hiç övenlerde bir gram insan sağlığını düşünme yok mu?

    Bu tarz balları kesinlikle almayın bunların kavanozda bu şekilde durması için içine kaç tane madde ekleniyor biliyor musunuz?

    Ben bizim çıtadaki balları kavanoza doldurup koyuyum 15 gün sonra ne hâle geliyor bi' görün. Ondan sonra bu balları alır mısınız?