Allah aşkına hiç övenlerde bir gram insan sağlığını düşünme yok mu?

Bu tarz balları kesinlikle almayın bunların kavanozda bu şekilde durması için içine kaç tane madde ekleniyor biliyor musunuz?

Ben bizim çıtadaki balları kavanoza doldurup koyuyum 15 gün sonra ne hâle geliyor bi' görün. Ondan sonra bu balları alır mısınız?