Bal Deresinde çalışmıştım. İyi insanlar kendileri.
Bende de orjinal el yapımı bal var. Dedem vefat etti kendisi yapardı 5 tenekesi bize kaldı.
Tenekeler 25 kilo. Kilosu 30 TL balın. İsteyen olursa ayarlarız. Sadece tekeneyi veriyoruz parça parça yok. Balı beğenmezseniz yollarsınız.
EL yapımı balmı olur ya . Lütfen bu tür mesajları yazmayı bile düşünmeyin.
birde kilosu 30 TL demişsiniz . Dedem babam arıcı her Sene doğuya şekersiz bal yapmak için arı götürecekler diye terör korkusunda biyerleri çıkıyor . Sonra bu reklamlar vs sayesinde balın fiyatıda düşüyor. Lütfen hocam lütfen ya .