LEON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her arıcı ilaçlı şurup içirmektedir arılarına . normal bir balın kilosu üreticide 10 tl dir. şuan bulunduğum yerde bu şekilde yani arıcıda kilosu 10 tl..
hangi şehir ve yöre Ordu deme bana sakın.