her arıcı ilaçlı şurup içirmektedir arılarına . normal bir balın kilosu üreticide 10 tl dir. şuan bulunduğum yerde bu şekilde yani arıcıda kilosu 10 tl..
ilaçlı şurubu arılar ölmesin diye içirirsin, bala karıştırmazsın yani. ki bu da gayet normaldir, senin arıdan alıp sattığın balı normalde arı yaşamak için tüketiyor. e arının yaşaması için şurup içiriyorsun sen de, bu yanlış bir şey değil. kilosu 10 liraya bal olmaaaaz.