balın petek olanını severim.eğer çiftçi yetiştirip katkısız doğal ise 200 tl den aşşa fiyat çekilmesini doğru bulmuyorum.çünkü onlar aylık geliri yok sadece bu işlerden ekmek yiyor.bu şerefsizler yüzünden insanlar bal yemekten korktu.ama zaten yetiştirenlerin müşterisi sabittir.türktelekomda staj yaptığımda oranın şefi amiri bile bal işi yapıyordu alacaksan köylüden alacan küfür ederdim de bu adamlara uzaklaştırma alırım diye içimi dökemiyorum