bizim yakın akraba almış televizyondaki adama kanıp berbat bir tadı var attık o kadar balı dedi.Bencede hakiki balın o fiyata olması imkansız.İşin ilginç tarafı yetkililer daha nasıl bu reklamların yayınlanmasına izin veriyor