hastane genel muduru aciklama yapti ntvvde . kan ihtiyaci yokmus!!!!
Allah kahretsin bir sehit de kato daginda..
Böyle Bir Ses Duymadım Daha Önce (PATLAMA)
81
●4.883
- 05-09-2012, 23:36:14
- 05-09-2012, 23:38:03Arkadaşım ucuz kahramanlıklara yer yok artık. Sen kaç kere gece karanlıkta helikopter uçurdunda 1 helikopteri riskini göze alamıyor diyorsuN?. Helikopter sizce okadar dumanın içinde nasıl görüş açısı sağlıyacak ? Sizce orada çalışan askerler itfaye erleri arkadaşlarını kurtarmak istemezlermi ? Zaten bizim milletin tamamı bilirkişi.Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 23:43:28Sende haklısın, yıl olmuş 2012 tayyarelerle su taşıyorlar ne bekliyorsun ki...NoFears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknoloji bu kadar gelişmişken helikopterin görüş açısı sorun oluyorsa yapabilecek bir şeyleri yok büyüklerimizin.
Saçma dimi söylediklerim. - 05-09-2012, 23:47:25Üyeliği durdurulduYangın söndürme uçakları eski model olduğu için o yüzden çıkmıyormuş şuanda. Görüş mesafesi düşük oldugu için.. Şuanda bestfm'de öyle dediler..
http://www.bestfm.com.tr/radio.htm - 05-09-2012, 23:48:46Üyeliği durdurulduaskeri bilgileri ne olursa olsun paylaşmayın bence.coniles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2012, 00:09:01Üyeliği durdurulduHaklısınız duzenleyiniz sizde mesajınızıS3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 06-09-2012 mesaj 00:09:01 -->-> Daha önceki 05-09-2012 mesaj 23:53:48 --
Yeni bilgi : Yangın kontrol altında en az 50 asker şehit , neyseki ana depo patlamamış kucuk el bombalarının bulunduğunu alan patlamış , eğer alman bombalarının bulundugu depo patlamış olaysaydı en az 1kilometre alanda taş taş ustunde kalmaz idi. (kesin bilgi)
Ayrıyeten depo şehir merkezine çok çok yakın bir alanda bulunmakta