• 06-09-2012, 00:39:46
    #46
    sansür sansür internet olmasa bişeyden haberimiz olmayacak
  • 06-09-2012, 00:40:42
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Edit: Resmi kanallar hiç bir turlu birşey açıklamıyor söyledikleri tek şey bla bla bla ... , burada birşeylerin saklandığı belli burannetin çoban dediki belediye başkanı olur kendisi , orada kaç asker tam bilmiyoruz çocukmu kandırıyorsun ulan kendi birliğimizden göndermedinizmi o askerleri nasıl olacaksa bilinmeyecek

    Yetkilerlerin yaptığı en duzgun açıklama en az 50 mehmetciğimizden şehit oldugu dahada fazla olabilir , diyorki orda çalışmış bir subay olay cok ucuz atlatıldı buyuk ana depo patlamış olsaydı afyon ve çevre illerde peek çok şehit olurdu yönunde oldu.
  • 06-09-2012, 00:58:35
    #48
    Hiç bir kanalda olayla ilgili bir yayın yok sadece alt yazı geçiyorlar.
  • 06-09-2012, 01:00:03
    #49
    Alin size medya. Boyle bir olayi vermiyolar. Bosuna birakmadim ben tv izlemeyi. Umarim sehit sayisi cok degildir.

    Allah yardimcilari olsun.
    Edit: olay yerinden goruntuleri bi tek DHA kanali veriyor. O da surekli ayni goruntuler.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 06-09-2012, 01:07:14
    #50
    @coniles "afyon ve çevre illerde peek çok şehit olurdu" ama çüş dostum çevre il ne Allah aşkına ? Atom bombası mı var orada?
  • 06-09-2012, 01:08:09
    #51
    Üyeliği durduruldu
    A haber e açıklama yapmakta olan AFYONKARAHİSAR YEREL TELEVİYONU KANAL 3 spikeri birlikten yardım cığlıkları geliyor lafını dediği anda halkı yanlışlıkla bilgilendirir diye anında yayından ayrıldı
  • 06-09-2012, 01:09:26
    #52
    iyisite.NET
    Işte büyük hackerlara burada mükemmel bir görev düşüyor. Bütün tv kanalların siteleri bunun ikazı ile indexlenmeli. Şehidim varken dans izlenmemeli.
  • 06-09-2012, 01:10:56
    #53
    Yangin sondurulmus ama kac sehit var aciklama yapilmadi


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 06-09-2012, 01:11:33
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Işte büyük hackerlara burada mükemmel bir görev düşüyor. Bütün tv kanalların siteleri bunun ikazı ile indexlenmeli. Şehidim varken dans izlenmemeli.
    Ters giden birşeyler var buyuk kanallar normalde yayınlardı REYTİNG almak içinde olsa yayınlardı , olayı bilen kişileri konuşturmuyorlar