• 05-09-2012, 23:19:57
    #19
    tek el bombalari degil baska silahlarda varmis, eger sicrarsa orasi savas alanina doner.

    Allah yardimcilari olsun
  • 05-09-2012, 23:20:09
    #20
    coniles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay yeri yakınındayım
    Tamam da şehit olan asker olduğunu nereden öğrendiniz? İçeri giremeyeceğinizi biliyoruz, başkalarından duyduysanız inşallah yanlış haberdir
  • 05-09-2012, 23:21:20
    #21
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunun aydınlatılamama oldugunu nerden biliyorsunuz? belki içeride patlayabilecek başka maddeler var? hemen böyle karar vermemek gerekir :S

    tüm şehitlerimize allah rahmet eylesin, ailelerine sabır versin
    Dikkat ederseniz sabah demiyor gün ağardıktan sonra diyor. Ayrıca patlayabilecek maddeler varsa sabahta patlayabilir. G...leri yemiyor işte girmeye başka açıklaması yok.
  • 05-09-2012, 23:23:12
    #22
    qLd
    Misafir
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat ederseniz sabah demiyor gün ağardıktan sonra diyor. Ayrıca patlayabilecek maddeler varsa sabahta patlayabilir. G...leri yemiyor işte girmeye başka açıklaması yok.
    oraya girecek olanda itfaiye, olası bi patlamada onlarda mı şehit olsun?
  • 05-09-2012, 23:24:13
    #23
    Üyeliği durduruldu
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oraya girecek olanda itfaiye, olası bi patlamada onlarda mı şehit olsun?
    Helikopter diye birşey var ?
  • 05-09-2012, 23:26:08
    #24
    coniles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helikopter diye birşey var ?
    Karanlıktan dolayı çıkartamıyorlarmış helikopterleri,
    50 asker için 1 helikopter riskini göze alamıyor bizim devletimiz.
  • 05-09-2012, 23:26:55
    #25
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam da şehit olan asker olduğunu nereden öğrendiniz? İçeri giremeyeceğinizi biliyoruz, başkalarından duyduysanız inşallah yanlış haberdir
    http://www.kanal3.com.tr/

    İnşallah yalandır kardeşim. Afyonun yerel kanalı o şekilde belirtiyor. Onlarda yanılmak istiyor.
  • 05-09-2012, 23:29:35
    #26
    nIghtMastEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.kanal3.com.tr/

    İnşallah yalandır kardeşim. Afyonun yerel kanalı o şekilde belirtiyor. Onlarda yanılmak istiyor.
    Kötü ya , daha Şırnak'taki şehitlerimizin acısı taze iken birde iş kazasından şehit olan bunca askerimizin olması. Çok zor çok acı..
  • 05-09-2012, 23:33:42
    #27
    1 şehit daha