• 05-09-2012, 23:36:14
    #28
    hastane genel muduru aciklama yapti ntvvde . kan ihtiyaci yokmus!!!!


    Allah kahretsin bir sehit de kato daginda..
  • 05-09-2012, 23:38:03
    #29
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karanlıktan dolayı çıkartamıyorlarmış helikopterleri,
    50 asker için 1 helikopter riskini göze alamıyor bizim devletimiz.
    Arkadaşım ucuz kahramanlıklara yer yok artık. Sen kaç kere gece karanlıkta helikopter uçurdunda 1 helikopteri riskini göze alamıyor diyorsuN?. Helikopter sizce okadar dumanın içinde nasıl görüş açısı sağlıyacak ? Sizce orada çalışan askerler itfaye erleri arkadaşlarını kurtarmak istemezlermi ? Zaten bizim milletin tamamı bilirkişi.
  • 05-09-2012, 23:38:24
    #30
    Yarabbim lütfen yardımcımız ol, artık insanı derinden etkilemeye başladı
  • 05-09-2012, 23:41:49
    #31
    Bune ya bütün üzücü haberler arka arkaya geliyor. insan dayanamıyor artık isyan edesim geliyor.

    Elden birşey gelmiyor offf offf.
  • 05-09-2012, 23:43:28
    #32
    NoFears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım ucuz kahramanlıklara yer yok artık. Sen kaç kere gece karanlıkta helikopter uçurdunda 1 helikopteri riskini göze alamıyor diyorsuN?. Helikopter sizce okadar dumanın içinde nasıl görüş açısı sağlıyacak ? Sizce orada çalışan askerler itfaye erleri arkadaşlarını kurtarmak istemezlermi ? Zaten bizim milletin tamamı bilirkişi.
    Sende haklısın, yıl olmuş 2012 tayyarelerle su taşıyorlar ne bekliyorsun ki...

    Teknoloji bu kadar gelişmişken helikopterin görüş açısı sorun oluyorsa yapabilecek bir şeyleri yok büyüklerimizin.

    Saçma dimi söylediklerim.
  • 05-09-2012, 23:47:12
    #33
    Üyeliği durduruldu
    ...
  • 05-09-2012, 23:47:25
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Yangın söndürme uçakları eski model olduğu için o yüzden çıkmıyormuş şuanda. Görüş mesafesi düşük oldugu için.. Şuanda bestfm'de öyle dediler..

    http://www.bestfm.com.tr/radio.htm
  • 05-09-2012, 23:48:46
    #35
    Üyeliği durduruldu
    coniles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .....
    askeri bilgileri ne olursa olsun paylaşmayın bence.
  • 06-09-2012, 00:09:01
    #36
    Üyeliği durduruldu
    S3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askeri bilgileri ne olursa olsun paylaşmayın bence.
    Haklısınız duzenleyiniz sizde mesajınızı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 06-09-2012 mesaj 00:09:01 -->-> Daha önceki 05-09-2012 mesaj 23:53:48 --

    Yeni bilgi : Yangın kontrol altında en az 50 asker şehit , neyseki ana depo patlamamış kucuk el bombalarının bulunduğunu alan patlamış , eğer alman bombalarının bulundugu depo patlamış olaysaydı en az 1kilometre alanda taş taş ustunde kalmaz idi. (kesin bilgi)

    Ayrıyeten depo şehir merkezine çok çok yakın bir alanda bulunmakta