Karanlıktan dolayı çıkartamıyorlarmış helikopterleri,
50 asker için 1 helikopter riskini göze alamıyor bizim devletimiz.
Arkadaşım ucuz kahramanlıklara yer yok artık. Sen kaç kere gece karanlıkta helikopter uçurdunda 1 helikopteri riskini göze alamıyor diyorsuN?. Helikopter sizce okadar dumanın içinde nasıl görüş açısı sağlıyacak ? Sizce orada çalışan askerler itfaye erleri arkadaşlarını kurtarmak istemezlermi ? Zaten bizim milletin tamamı bilirkişi.