• 05-09-2012, 23:05:12
    #10
    iyisite.NET
    Yazıklar olsun ülkem e neler oluyor...!
  • 05-09-2012, 23:08:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda 23 yaralımız var. Şehit sayısı hakkında net bir bilgi yok. Etrafa patlamamış askeri mühimmat saçılmış.

    32 şehit yalan haber şuan a haber dışında bir yerde göremedim?

    not : bir yerde 58 şehit haberi gördüm inşallah doğru değildir
    Yalan değil belediye başkanı açıklama yaptı , içerde çok sayıda asker vardı fakat şuan içeri girelemiyor etrafa mayın ve el bombaları saçıldıgı için diye gun ağarmadanda mudahale etmeyeceklermiş
  • 05-09-2012, 23:14:12
    #12
    içeride 30'a yakın asker varmış şuan sekizi çıkabilmiş. Yangına sabah uçaklarla müdahale edilecekmiş. Sabah da yapılacak işlem ne kadar sağlıklı olur bilemem. Şehit olan askerlerimize Allah rahmet eylesin..
  • 05-09-2012, 23:15:01
    #13
    coniles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan değil belediye başkanı açıklama yaptı , içerde çok sayıda asker vardı fakat şuan içeri girelemiyor etrafa mayın ve el bombaları saçıldıgı için diye gun ağarmadanda mudahale etmeyeceklermiş
    Bizim devletimizden de bu beklenir zaten gün ağarmadan müdahale edilmeyecekmiş, aydınlanma yapılıp çalışma yapamıyorlar mı?

    Gerekirse el feneriyle girip orayı açmaları gerekiyor, hala içer de yaşayanlar, yaralılar olabilir...
  • 05-09-2012, 23:16:52
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hastanede bekliyoruz mehmet'im allahın izniyle hepinizi kurtacagız şehit olmamışsanız :'(

    Afyonkarahisar Devlet Hastanesi
  • 05-09-2012, 23:16:56
    #15
    Arkadaşlar emin misiniz böyle bir durum olduğuna, hiçbir sağlam haber kanalı yaralılar harici birşey söylemiyor.
  • 05-09-2012, 23:17:04
    #16
    qLd
    Misafir
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim devletimizden de bu beklenir zaten gün ağarmadan müdahale edilmeyecekmiş, aydınlanma yapılıp çalışma yapamıyorlar mı?

    Gerekirse el feneriyle girip orayı açmaları gerekiyor, hala içer de yaşayanlar, yaralılar olabilir...
    sorunun aydınlatılamama oldugunu nerden biliyorsunuz? belki içeride patlayabilecek başka maddeler var? hemen böyle karar vermemek gerekir :S

    tüm şehitlerimize allah rahmet eylesin, ailelerine sabır versin
  • 05-09-2012, 23:18:35
    #17
    Üyeliği durduruldu
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar emin misiniz böyle bir durum olduğuna, hiçbir sağlam haber kanalı yaralılar harici birşey söylemiyor.
    Olay yeri yakınındayım
  • 05-09-2012, 23:19:00
    #18
    Arkadaşlar sorun çevreye yayılan mühimmatmış. Yollara dağa taşa her yere mühimmat yayılmış. Çok büyük bir alanda yangın ve oranın yakınında ikinci bir depo varmış. Oraya yayılmasını önlüyorlarmış sadece.

    Edit : Yengemin ailesi Afyonlu ve orada yaşıyor. Oradan öğreniyoruz neler olduğunu oranın yakınında bir mahalle varmış ve oraya kadar mühimmat saçılmış