Yalan değil belediye başkanı açıklama yaptı , içerde çok sayıda asker vardı fakat şuan içeri girelemiyor etrafa mayın ve el bombaları saçıldıgı için diye gun ağarmadanda mudahale etmeyeceklermiş
Bizim devletimizden de bu beklenir zaten gün ağarmadan müdahale edilmeyecekmiş, aydınlanma yapılıp çalışma yapamıyorlar mı?
Gerekirse el feneriyle girip orayı açmaları gerekiyor, hala içer de yaşayanlar, yaralılar olabilir...