• 06-09-2012, 08:49:28
    #73
    durum.ne ya ? haber sitelerinde bisi yok
  • 06-09-2012, 08:50:47
    #74
    ZEON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vali açıklama yapıyor, gayet sakin. 6 tane yaralı askerimiz var diyor.
    Hı hı evet, yedik sayın valim!
    Bu arkadaşın bu foruma girmesi için yaşı tutuyor mu ?




    25 Askerimiz şehit. Ruhları şad olsun. Vatanımız saolsun.
  • 06-09-2012, 08:55:36
    #75
    Arkadaşlar maalesef 25 askerimiz şehit

    http://www.tsk.tr/3_basin_yayin_faal...berler_102.htm
  • 06-09-2012, 09:03:44
    #76
    gece milyon tane yalan söylediler. yok işte durumda bişey yok, 4 tane sadece, onlarında durumları iyi zaten falan. millet de enayi ya yediler. içeride yaralı bile varsa, arama kurtarma çalışmaları için gündüzü beklediklerinden, şehit olmuştur! devlet müdahaleden yoksunsa, yapacak hiç bi şey yok demektir.
  • 06-09-2012, 09:31:41
    #77
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşın bu foruma girmesi için yaşı tutuyor mu ?




    25 Askerimiz şehit. Ruhları şad olsun. Vatanımız saolsun.
    Tutuyor merak etme.

    Sabaha kadar 4 yaralı 6 yaralı deyip durdular. Yangını söndürdük herşey kontrol altında vs vs.. hikayeler. Birde ısrarla söyledikleri; "terör saldırısı değil, kaza oldu" cümlesi.

    İnşallah yaralı olan askerlerde sağlığına kavuşur.

    2 günde 36 şehit verdik. İçim yanıyor. Başımız sağolsun deyip isyan etmekten başka da başka bişey yapamıyorum.
  • 06-09-2012, 09:49:46
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Rütbesiz askere sayım neden yaptırılır anlamam dünyanın maaşını alan rütbeliler ne iş yapar yazık çok yazık ama çok görülmez akp nin getirdiği kukla rütbelilerden bu beklenir. ÖLENLERE ALLAH RAHMET EYLESİN .


    Eski bir askerden alıntı :
    Burda tamamıyla çok büyük bir yanlış yada bilinçli bir şekilde gencecik yavrularımızı kardeşlerimizi ölüme yollamak var. Askerimizin o saatte mühimmat depolarında çalışması yada bulunması yasak. Ve olağanüstü bir durum yoksa komutanlar bile o saatlerde oralarda bulunmuyor. Bende daha yeni bitirdim askerliğimi hemde mühimmat deposundaydım. Afyondaki komutan kimmiş seceresi araştırılsın o saatte mühimmat deposu neden açık araştırılsın? ÇEKİN PİS ELLERİNİZİ VATANIMDAN DOĞUSUYLA BATISIYLA BİZ BİR MİLLETİZ. GÜÇLÜ BİR MİLLETİZ... Şehit kardeşlerime Allah'tan rahmet diliyorum. Ruhları şad olsun...
  • 06-09-2012, 10:50:05
    #79
    Of allah rahmet eylesin. Bizim devlet ne halta yarar anlamadım gitti. Böyle büyük bir depoda tedbirler bu kadarmı olur allah aşkına :@
  • 06-09-2012, 11:01:39
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Şehitlere Allah rahmet eylesin..
    25 şehide inanamıyorum ben pek daha fazladır o..
  • 06-09-2012, 12:06:50
    #81
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    coniles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rütbesiz askere sayım neden yaptırılır anlamam dünyanın maaşını alan rütbeliler ne iş yapar yazık çok yazık ama çok görülmez akp nin getirdiği kukla rütbelilerden bu beklenir. ÖLENLERE ALLAH RAHMET EYLESİN .


    Eski bir askerden alıntı :
    Burda tamamıyla çok büyük bir yanlış yada bilinçli bir şekilde gencecik yavrularımızı kardeşlerimizi ölüme yollamak var. Askerimizin o saatte mühimmat depolarında çalışması yada bulunması yasak. Ve olağanüstü bir durum yoksa komutanlar bile o saatlerde oralarda bulunmuyor. Bende daha yeni bitirdim askerliğimi hemde mühimmat deposundaydım. Afyondaki komutan kimmiş seceresi araştırılsın o saatte mühimmat deposu neden açık araştırılsın? ÇEKİN PİS ELLERİNİZİ VATANIMDAN DOĞUSUYLA BATISIYLA BİZ BİR MİLLETİZ. GÜÇLÜ BİR MİLLETİZ... Şehit kardeşlerime Allah'tan rahmet diliyorum. Ruhları şad olsun...
    Sonunda olayın nedenini sorgulayan biri çıktı...Gerçi şimdi bazıları zıplayacak ya olsun artık....