ZEON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vali açıklama yapıyor, gayet sakin. 6 tane yaralı askerimiz var diyor.
Hı hı evet, yedik sayın valim!
Bu arkadaşın bu foruma girmesi için yaşı tutuyor mu ?




25 Askerimiz şehit. Ruhları şad olsun. Vatanımız saolsun.