Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaşın bu foruma girmesi için yaşı tutuyor mu ?




25 Askerimiz şehit. Ruhları şad olsun. Vatanımız saolsun.
Tutuyor merak etme.

Sabaha kadar 4 yaralı 6 yaralı deyip durdular. Yangını söndürdük herşey kontrol altında vs vs.. hikayeler. Birde ısrarla söyledikleri; "terör saldırısı değil, kaza oldu" cümlesi.

İnşallah yaralı olan askerlerde sağlığına kavuşur.

2 günde 36 şehit verdik. İçim yanıyor. Başımız sağolsun deyip isyan etmekten başka da başka bişey yapamıyorum.