Rütbesiz askere sayım neden yaptırılır anlamam dünyanın maaşını alan rütbeliler ne iş yapar yazık çok yazık ama çok görülmez akp nin getirdiği kukla rütbelilerden bu beklenir. ÖLENLERE ALLAH RAHMET EYLESİN .
Eski bir askerden alıntı :
Burda tamamıyla çok büyük bir yanlış yada bilinçli bir şekilde gencecik yavrularımızı kardeşlerimizi ölüme yollamak var. Askerimizin o saatte mühimmat depolarında çalışması yada bulunması yasak. Ve olağanüstü bir durum yoksa komutanlar bile o saatlerde oralarda bulunmuyor. Bende daha yeni bitirdim askerliğimi hemde mühimmat deposundaydım. Afyondaki komutan kimmiş seceresi araştırılsın o saatte mühimmat deposu neden açık araştırılsın? ÇEKİN PİS ELLERİNİZİ VATANIMDAN DOĞUSUYLA BATISIYLA BİZ BİR MİLLETİZ. GÜÇLÜ BİR MİLLETİZ... Şehit kardeşlerime Allah'tan rahmet diliyorum. Ruhları şad olsun...
Sonunda olayın nedenini sorgulayan biri çıktı...Gerçi şimdi bazıları zıplayacak ya olsun artık....