• 06-09-2012, 02:33:41
    #64
    Afyon'da şuan olay yerinde gönüllü olarak çalışan bir arkadaşımla görüştüm, telefonda 3-5 cümle kurduktan sonra ağlamaya başladı ve şuan tüylerim diken diken. En az 20-30 şehitten bahsediyorlar. Ve işin kötü tarafı bombalar etrafa yayılmış durumda. Ara sıra patlamalar oluyormuş.
  • 06-09-2012, 02:41:12
    #65
    Tüm medyaya sansür bu olsa gerek. Gerçi bizim bakanımız internet, sosyal medya çok tehlikeli gerektiğinde tek butonla kapatmamız lazım iletişimi demişti. Görsel medya'da heralde kendilerine gelen bildirime uygun şekilde düğmeye basıp kapattı bilgi akışını.

    Şehitlerimizin mekanı cennet olsun.
  • 06-09-2012, 02:44:58
    #66
    bu ülke bunlara sandıkta dersini vermezse yazıklar olsun
  • 06-09-2012, 02:49:42
    #67
    Olay yerinde bulunan bir tanıdığım ile telefon görüşmesi yaptım binlerce el bombası etrafa saçılmış hala ara ara patlamalar oluyormuş
  • 06-09-2012, 03:00:30
    #68
    Twitter sansür yedi galiba trend listesinde afyon yok ilginç, kaç saat etti halen ortada adam akıllı açıklama yok
  • 06-09-2012, 03:30:25
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.haber7.com/guncel/haber/9...tlama-7-yarali

    4'ü asker 7 kişi yaralandı diyor haber?
  • 06-09-2012, 03:34:17
    #70
    sandıklı ilçesindeyim burda bile ses hissedildi
  • 06-09-2012, 04:40:50
    #71
    iyisite.NET
    Andrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu medyaya toplu küfür nasıl edebilirim? Haber kanalları ve Ulusal kanallar hariç??
    imza toplayip ay yıldıza gideceğim tüm medya siteleRINE Hack isteyeceğim.
  • 06-09-2012, 07:11:57
    #72
    Vali açıklama yapıyor, gayet sakin. 6 tane yaralı askerimiz var diyor.
    Hı hı evet, yedik sayın valim!