Tüm medyaya sansür bu olsa gerek. Gerçi bizim bakanımız internet, sosyal medya çok tehlikeli gerektiğinde tek butonla kapatmamız lazım iletişimi demişti. Görsel medya'da heralde kendilerine gelen bildirime uygun şekilde düğmeye basıp kapattı bilgi akışını.
Şehitlerimizin mekanı cennet olsun.