Afyon'da şuan olay yerinde gönüllü olarak çalışan bir arkadaşımla görüştüm, telefonda 3-5 cümle kurduktan sonra ağlamaya başladı ve şuan tüylerim diken diken. En az 20-30 şehitten bahsediyorlar. Ve işin kötü tarafı bombalar etrafa yayılmış durumda. Ara sıra patlamalar oluyormuş.