Rütbesiz askere sayım neden yaptırılır anlamam dünyanın maaşını alan rütbeliler ne iş yapar yazık çok yazık ama çok görülmez akp nin getirdiği kukla rütbelilerden bu beklenir. ÖLENLERE ALLAH RAHMET EYLESİN .


Eski bir askerden alıntı :
Burda tamamıyla çok büyük bir yanlış yada bilinçli bir şekilde gencecik yavrularımızı kardeşlerimizi ölüme yollamak var. Askerimizin o saatte mühimmat depolarında çalışması yada bulunması yasak. Ve olağanüstü bir durum yoksa komutanlar bile o saatlerde oralarda bulunmuyor. Bende daha yeni bitirdim askerliğimi hemde mühimmat deposundaydım. Afyondaki komutan kimmiş seceresi araştırılsın o saatte mühimmat deposu neden açık araştırılsın? ÇEKİN PİS ELLERİNİZİ VATANIMDAN DOĞUSUYLA BATISIYLA BİZ BİR MİLLETİZ. GÜÇLÜ BİR MİLLETİZ... Şehit kardeşlerime Allah'tan rahmet diliyorum. Ruhları şad olsun...