NoFears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım ucuz kahramanlıklara yer yok artık. Sen kaç kere gece karanlıkta helikopter uçurdunda 1 helikopteri riskini göze alamıyor diyorsuN?. Helikopter sizce okadar dumanın içinde nasıl görüş açısı sağlıyacak ? Sizce orada çalışan askerler itfaye erleri arkadaşlarını kurtarmak istemezlermi ? Zaten bizim milletin tamamı bilirkişi.
Sende haklısın, yıl olmuş 2012 tayyarelerle su taşıyorlar ne bekliyorsun ki...

Teknoloji bu kadar gelişmişken helikopterin görüş açısı sorun oluyorsa yapabilecek bir şeyleri yok büyüklerimizin.

Saçma dimi söylediklerim.