S3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askeri bilgileri ne olursa olsun paylaşmayın bence.
Haklısınız duzenleyiniz sizde mesajınızı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 06-09-2012 mesaj 00:09:01 -->-> Daha önceki 05-09-2012 mesaj 23:53:48 --

Yeni bilgi : Yangın kontrol altında en az 50 asker şehit , neyseki ana depo patlamamış kucuk el bombalarının bulunduğunu alan patlamış , eğer alman bombalarının bulundugu depo patlamış olaysaydı en az 1kilometre alanda taş taş ustunde kalmaz idi. (kesin bilgi)

Ayrıyeten depo şehir merkezine çok çok yakın bir alanda bulunmakta