coniles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helikopter diye birşey var ?
Karanlıktan dolayı çıkartamıyorlarmış helikopterleri,
50 asker için 1 helikopter riskini göze alamıyor bizim devletimiz.