Edit: Resmi kanallar hiç bir turlu birşey açıklamıyor söyledikleri tek şey bla bla bla ... , burada birşeylerin saklandığı belli burannetin çoban dediki belediye başkanı olur kendisi , orada kaç asker tam bilmiyoruz çocukmu kandırıyorsun ulan kendi birliğimizden göndermedinizmi o askerleri nasıl olacaksa bilinmeyecek
Yetkilerlerin yaptığı en duzgun açıklama en az 50 mehmetciğimizden şehit oldugu dahada fazla olabilir , diyorki orda çalışmış bir subay olay cok ucuz atlatıldı buyuk ana depo patlamış olsaydı afyon ve çevre illerde peek çok şehit olurdu yönunde oldu.