• 23-08-2012, 18:58:26
    #19
    Üyeliği durduruldu
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre hormondur. Protein tozu kullanan arkadaşlarım sporu bıraktıklarında direk kaslar sarkmaya başlıyor ama doğal olarak vücudunu geliştirenlerde bu olay bayağı bir gecikiyor.

    Protein tozu=şişirme

    1 senedir spor yaparım kullanmadığıma memnunum. Protein tozu olmadan vücudu geliştirebiliyorken neden kullanayım? Mantıklı bir açıklama varsa buyurun bende kullanayım.
    Protein tozu alınınca kas kutlesinin artışı baya artıyor fakat tozu bırakınca kaslar fazla proteine alıştıgı için ne kadar protein bazlı yiyecekte yesek o protein miktarını yakalayamıyorsun ve kas kutlesinde duşuş oluyor tek zararı bu.
  • 23-08-2012, 19:11:00
    #20
    Üyeliği durduruldu
    coniles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Protein tozu alınınca kas kutlesinin artışı baya artıyor fakat tozu bırakınca kaslar fazla proteine alıştıgı için ne kadar protein bazlı yiyecekte yesek o protein miktarını yakalayamıyorsun ve kas kutlesinde duşuş oluyor tek zararı bu.
    Evet başladımı bırakmamak lazım birde. Tümüyle zarar.
  • 23-08-2012, 19:58:43
    #21
    Üyeliği durduruldu
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kola ve şeker kesmen yeterli. -Cinsel ilişki & Masturbasyon kas gelişimini etkiler diye biliyorum.

    Protein tozu kesinlikle alma. Günde 2 haşlanmış yumurta, 1-2 dilim buğday ekmeği, ve 2-3 bardak süt iç yeterli oluyor. Kilo almak istersende ton balığı önerebilirim. Ayrıca baklagillerdede protin bulunmakta.
    Yumurtanın beyazı olacak o
  • 23-08-2012, 20:06:15
    #22
    proteın tozları mucize bir takvıye yapmadıgı ıcın olayı buyutmeyın. yıne soyluyorum amıno haplar ile karıstırmayın tozu.
  • 23-08-2012, 20:09:53
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Zayıflar için cips kola şeker iyi gelir. Açıkcası ben zayıftım body yapmadan önce. Ne kadar zararlı diye tabir edilen gıda varsa yiyorum. Kilo aldırıyor ve o kiloları çalışarak eritiyorum. He kilolu bir vücuda sahipsen dikkat etmen gerekir tabi.

    **** olayına gelince, hem kendini hem sevgilini kısıtlamış olursun. Ayrıca ben bununda pek zararı olacağını sanmıyorum. Vücut geliştiricem diye abaza abaza dolaşamam açıkcası.
  • 23-08-2012, 20:16:04
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Kiloluysanız belirli bir süre 3-6 ay arası fitness yaptıktan sonra vücudunuz şekil almaya hazır olur. Yeme içmeye dikkat ederseniz, güzel bir vücuda kavuşmaya hazır olursunuz. Kısacası kilo vermiş olursunuz sağlıklı olarak.

    Kas yapmak istiyorsanız, tatil vücudu dediğimiz cinsten, fitness yaptıktan sonra bodye geçebiliriniz. Tatlıdan çikolatadan uzak durun. 3 beyazdan uzak durun.

    Kepekli ekmek, peynir, yumurta beyazı, balık ve doğal yoldan aşırı protein takviyesi içinse kırmızı et öneririm. Yağsız salata, tavuk göğsüde vazgeçilmezdir.

    @RHCP; kola, cips ve şekerin kesinlikle ve kesinlikle yararlı bir yanı yoktur. Tamamen kansorejen ve yağ yapıcı maddeler. Bunları yiyip sonra spor yaptığınızda yediğinizi eritmiş oluyor ve üstüne zarar alıyorsunuz. Siz sanıyorsunuz ki yağları yakarken kaslarıda çalıştırıyorum. Sağlıklı şekilde kasların beslenip çalışması farklı, yağ yakması farklı. Bu yüzden protein tozu var.

    Zayıflar için tek ama tek çıkar yolu balık ve kırmızı ettir.
  • 23-08-2012, 20:25:39
    #25
    Üyeliği durduruldu
    @WSBGDH açıkcası profesyonel değilim ama güzel vücudum olduğunu söylerler. Yaşım 29 ve devamlı abur cubur yediğim halde yağlanmıyorum. Bu kişiden kişiye değişebilir tabi. Ben arkadaşları yanlış yönlendirmek istemiyorum. Sadece ben fazla eksi etkisini görmüyorum. Bunu belirtmek istedim. İşin doğrusu seninde dediğin gibi balık yağı ve protein tozu..
  • 23-08-2012, 20:51:54
    #26
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı arkadaslar sunu ayırt etmeli sanırım. Proteın tozu ıle amıno asit aynı sey degıl. İdmanınızı yaparsınız ama yeterlı beslenmezsenız o ıdmanın faydasını gormenız zor. O yuzden proteın takvıyesı almak iyidir.

    Yalnız şunu unutmayın. Karacıgerden atıldığı için proteın tozu kullanmanız dogrultusunda kardıyoyu es gecmemelısınız. Eger kardıyo yapmadan kullanırsanız, karacıger onu atamaz ve bu sıze saglık sorunu olarak geri döner.
    Kesin bilgili olmadığınız konularda nasıl bu kadar net konuşuyorsunuz anlamakta çok zorlanıyorum. Kardiyo yapmadan ciddi vücut yarışmalarında dereceler yapan sporcular var, bodyforumtryi takip etseniz görürsünüz, protein tozu ve diğer supplementler bazı aralar verilerek kullanılmalı yılın 12 ayı kullanılmamalı, atıyorum creatin 2 ayda 1 ara verilmeli, protein tozu 4-5 ay hatta daha fazla bile ara verilmeden kullanılabilir, cardio yapmak da asla şart değil, adam bulk dönemindeyse niye cardio yapsın, karaciğer onu atamaz diye birşey yok, sağlık çok önemli, bilmediğimiz konularda atıp tutmayalım.
  • 23-08-2012, 21:01:26
    #27
    Traveler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin bilgili olmadığınız konularda nasıl bu kadar net konuşuyorsunuz anlamakta çok zorlanıyorum. Kardiyo yapmadan ciddi vücut yarışmalarında dereceler yapan sporcular var, bodyforumtryi takip etseniz görürsünüz, protein tozu ve diğer supplementler bazı aralar verilerek kullanılmalı yılın 12 ayı kullanılmamalı, atıyorum creatin 2 ayda 1 ara verilmeli, protein tozu 4-5 ay hatta daha fazla bile ara verilmeden kullanılabilir, cardio yapmak da asla şart değil, adam bulk dönemindeyse niye cardio yapsın, karaciğer onu atamaz diye birşey yok, sağlık çok önemli, bilmediğimiz konularda atıp tutmayalım.
    öncelikle asıl siz bilgi sahibi olmadan yazıyorsunuz buradakiler amator sporcu. Bahsettıgınız sporcular gereklı yapıyı saglamıs gereklı duzene oturtmus sporcular. İşin dogrusu proteın tozunda 2 ay kadar kullanılır 15 gun kadar ara verılır. Karacıgerden atılması gerekenler için kardiyo şarttır. Benim çevremde de var kardıyo yapmadan kullanan ama doğru olanı yazıyorum buraya. Eger kullanacaksanız kardıyo yapmak sağlıgınız acısından tehditleri ortadan kaldırır. Kardiyo büyüme döneminde sporcu için ideal bir çalışma olmasada belli düzende yapılmalıdır. Atıp tutmayalım dıyorsunuz ama siz bir dogrusunu ogrenın oyle gelın burda bana cevap verın. bodyforumtr sağlık görevlilerimi de bilecekler bunları? adamlar vucut yapmak ıcın çalışıyorlar sadece. Kas dışında organları düşündükleri yok. işi ciddiye alan saglıgını dusunen soyledıklerımı gayet ıyı bılır zaten.