Kiloluysanız belirli bir süre 3-6 ay arası fitness yaptıktan sonra vücudunuz şekil almaya hazır olur. Yeme içmeye dikkat ederseniz, güzel bir vücuda kavuşmaya hazır olursunuz. Kısacası kilo vermiş olursunuz sağlıklı olarak.
Kas yapmak istiyorsanız, tatil vücudu dediğimiz cinsten, fitness yaptıktan sonra bodye geçebiliriniz. Tatlıdan çikolatadan uzak durun. 3 beyazdan uzak durun.
Kepekli ekmek, peynir, yumurta beyazı, balık ve doğal yoldan aşırı protein takviyesi içinse kırmızı et öneririm. Yağsız salata, tavuk göğsüde vazgeçilmezdir.
@RHCP; kola, cips ve şekerin kesinlikle ve kesinlikle yararlı bir yanı yoktur. Tamamen kansorejen ve yağ yapıcı maddeler. Bunları yiyip sonra spor yaptığınızda yediğinizi eritmiş oluyor ve üstüne zarar alıyorsunuz. Siz sanıyorsunuz ki yağları yakarken kaslarıda çalıştırıyorum. Sağlıklı şekilde kasların beslenip çalışması farklı, yağ yakması farklı. Bu yüzden protein tozu var.
Zayıflar için tek ama tek çıkar yolu balık ve kırmızı ettir.