NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre hormondur. Protein tozu kullanan arkadaşlarım sporu bıraktıklarında direk kaslar sarkmaya başlıyor ama doğal olarak vücudunu geliştirenlerde bu olay bayağı bir gecikiyor.

Protein tozu=şişirme

1 senedir spor yaparım kullanmadığıma memnunum. Protein tozu olmadan vücudu geliştirebiliyorken neden kullanayım? Mantıklı bir açıklama varsa buyurun bende kullanayım.
Protein tozu alınınca kas kutlesinin artışı baya artıyor fakat tozu bırakınca kaslar fazla proteine alıştıgı için ne kadar protein bazlı yiyecekte yesek o protein miktarını yakalayamıyorsun ve kas kutlesinde duşuş oluyor tek zararı bu.