Kesin bilgili olmadığınız konularda nasıl bu kadar net konuşuyorsunuz anlamakta çok zorlanıyorum. Kardiyo yapmadan ciddi vücut yarışmalarında dereceler yapan sporcular var, bodyforumtryi takip etseniz görürsünüz, protein tozu ve diğer supplementler bazı aralar verilerek kullanılmalı yılın 12 ayı kullanılmamalı, atıyorum creatin 2 ayda 1 ara verilmeli, protein tozu 4-5 ay hatta daha fazla bile ara verilmeden kullanılabilir, cardio yapmak da asla şart değil, adam bulk dönemindeyse niye cardio yapsın, karaciğer onu atamaz diye birşey yok, sağlık çok önemli, bilmediğimiz konularda atıp tutmayalım.
öncelikle asıl siz bilgi sahibi olmadan yazıyorsunuz

buradakiler amator sporcu. Bahsettıgınız sporcular gereklı yapıyı saglamıs gereklı duzene oturtmus sporcular. İşin dogrusu proteın tozunda 2 ay kadar kullanılır 15 gun kadar ara verılır. Karacıgerden atılması gerekenler için kardiyo şarttır. Benim çevremde de var kardıyo yapmadan kullanan ama doğru olanı yazıyorum buraya. Eger kullanacaksanız kardıyo yapmak sağlıgınız acısından tehditleri ortadan kaldırır. Kardiyo büyüme döneminde sporcu için ideal bir çalışma olmasada belli düzende yapılmalıdır. Atıp tutmayalım dıyorsunuz ama siz bir dogrusunu ogrenın oyle gelın burda bana cevap verın. bodyforumtr sağlık görevlilerimi de bilecekler bunları? adamlar vucut yapmak ıcın çalışıyorlar sadece. Kas dışında organları düşündükleri yok. işi ciddiye alan saglıgını dusunen soyledıklerımı gayet ıyı bılır zaten.