• 05-01-2011, 23:47:42
    #28
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte onu diyoruz bizde.

    Boy boy parana göre ucuz olanı alırsan bozuk olur.

    Bak ben 2008 de kardeşime aldım 39TL ye avea dan üstüne kontör verdiler hediye mesaj verdiler.

    Bak telefon hala süper kalite gidiyor.

    Çünkü sağlam Çin malı.

    Çin malı diyip geçme düşün, araştır onu yapan işçiliği.
    Ya zaten öyle olanlara birşey demiyoruz heryerde satılan kalitesiz ürünler benim kastım al Sony'ler bile Çin malı ona bakarsan... Bana sorarsan Sony dünyanın her üründe en iyi markası bence.
  • 05-01-2011, 23:50:56
    #29
    animecoliq35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya zaten öyle olanlara birşey demiyoruz heryerde satılan kalitesiz ürünler benim kastım al Sony'ler bile Çin malı ona bakarsan... Bana sorarsan Sony dünyanın her üründe en iyi markası bence.
    Oda bir şey mi olum ya.

    Toshiba tut acer at.

    Alman malından Japon harikasına kadar hepsinde.


    ..... firma adına
    ..... Çin Halk Cumhuriyeti ..... tesisinde üretilmiştir.
    .... tarafından ithal edilmiştir.

    Diyor hep Türk malları bile bak Arçelik, Beko millet Türk malı diyor ama değil.

    Bak alman malı Acer bilgisayarlar daha neler neler.
  • 05-01-2011, 23:51:24
    #30
    animecoliq35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya zaten öyle olanlara birşey demiyoruz heryerde satılan kalitesiz ürünler benim kastım al Sony'ler bile Çin malı ona bakarsan... Bana sorarsan Sony dünyanın her üründe en iyi markası bence.
    adamlar çakmasını yapmaktan sony gelişiremedilerki
  • 05-01-2011, 23:53:04
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Başıboş gelen özellikle kayıtsız olan cihazlar kötü.
    Şu anda benim için dünyanın en süper markası olan SONY bile üretimleri hep Çin.
  • 05-01-2011, 23:55:04
    #32
    O zaman neymiş?

    Beyler, bayanlar kaliteli ve uygun fiyat olan Çin malı alıyoruz.

    Sorun etmiyoruz artık, yok Çin malı kanser yapıyor, bir şey yayıyor, bozuluyor, ediyor.
  • 05-01-2011, 23:57:38
    #33
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman neymiş?

    Beyler, bayanlar kaliteli ve uygun fiyat olan Çin malı alıyoruz.

    Sorun etmiyoruz artık, yok Çin malı kanser yapıyor, bir şey yayıyor, bozuluyor, ediyor.
    ben almam
  • 06-01-2011, 00:00:03
    #34
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman neymiş?

    Beyler, bayanlar kaliteli ve uygun fiyat olan Çin malı alıyoruz.

    Sorun etmiyoruz artık, yok Çin malı kanser yapıyor, bir şey yayıyor, bozuluyor, ediyor.
    Yav sen benim odama gir ne alırsan eline Çin malı. Sony tv'm var Çin malı, goldmaster receiverım var çin malı, telefonum çin, oyuncaklarım çin, philips dvd playerim çin...
    Ama konuda 1. mesajda yazılanlar yalan mı? DEĞİL!
    Bilmiyorum belki de bana şuana kadar hep öyleleri denk geldi...
    En son aldığım fake iPhone'a 249 TL ödedim 5 yıl garanti dediler falan benim yiğen telefonu fırlattı bana iç ekran kırıldı yalanım yok 3 ayda geri geldi bana telefon.
  • 06-01-2011, 00:20:29
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hepsinin doğru olduğunu söyleyebilirim , eğer paranız yoksa almayın kardeşim. İnsanlara gösteriş yapacaksınız diye almak zorunda değilsiniz. Gidin 50 liraya bir nokia telefon alın onu kullanın rahat rahat. En azından sinirleriniz bozulmaz.
  • 06-01-2011, 01:33:04
    #36
    Üyeliği durduruldu
    N8 al, bak keyfine N8 ile çektiğim bir foto.