HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çin Malı Telefon Arkadaşlar Almadan Okusunlar
50
●6.710
- 05-01-2011, 23:47:42Üyeliği durdurulduYa zaten öyle olanlara birşey demiyoruz heryerde satılan kalitesiz ürünler benim kastım al Sony'ler bile Çin malı ona bakarsan... Bana sorarsan Sony dünyanın her üründe en iyi markası bence.
- 05-01-2011, 23:50:56Oda bir şey mi olum ya.animecoliq35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toshiba tut acer at.
Alman malından Japon harikasına kadar hepsinde.
..... firma adına
..... Çin Halk Cumhuriyeti ..... tesisinde üretilmiştir.
.... tarafından ithal edilmiştir.
Diyor hep Türk malları bile bak Arçelik, Beko millet Türk malı diyor ama değil.
Bak alman malı Acer bilgisayarlar daha neler neler. - 05-01-2011, 23:51:24adamlar çakmasını yapmaktan sony gelişiremedilerkianimecoliq35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2011, 23:53:04Üyeliği durdurulduBaşıboş gelen özellikle kayıtsız olan cihazlar kötü.
Şu anda benim için dünyanın en süper markası olan SONY bile üretimleri hep Çin. - 05-01-2011, 23:55:04O zaman neymiş?
Beyler, bayanlar kaliteli ve uygun fiyat olan Çin malı alıyoruz.
Sorun etmiyoruz artık, yok Çin malı kanser yapıyor, bir şey yayıyor, bozuluyor, ediyor. - 06-01-2011, 00:00:03Üyeliği durdurulduYav sen benim odama gir ne alırsan eline Çin malı. Sony tv'm var Çin malı, goldmaster receiverım var çin malı, telefonum çin, oyuncaklarım çin, philips dvd playerim çin...HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama konuda 1. mesajda yazılanlar yalan mı? DEĞİL!
Bilmiyorum belki de bana şuana kadar hep öyleleri denk geldi...
En son aldığım fake iPhone'a 249 TL ödedim 5 yıl garanti dediler falan benim yiğen telefonu fırlattı bana iç ekran kırıldı yalanım yok 3 ayda geri geldi bana telefon. - 06-01-2011, 00:20:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hepsinin doğru olduğunu söyleyebilirim , eğer paranız yoksa almayın kardeşim. İnsanlara gösteriş yapacaksınız diye almak zorunda değilsiniz. Gidin 50 liraya bir nokia telefon alın onu kullanın rahat rahat. En azından sinirleriniz bozulmaz.
- 06-01-2011, 01:33:04Üyeliği durdurulduN8 al, bak keyfine
N8 ile çektiğim bir foto.
N8 ile çektiğim bir foto.